Ontwerp

Logo & Huisstijl

De uitgangspunten en kernwaarden van je bedrijf zijn de belangrijke pijlers voor de visuele communicatie van een bedrijf. In veel gevallen is hier nog niet (goed) over nagedacht, ondanks een bedrijf niet voor niets succesvol is. Iedereen doet immers iets goed. Door middel van het stellen van de juiste vragen krijgen we antwoorden op vraagstukken als: Wat maakt jouw bedrijf uniek en waarom komen klanten speciaal naar jou toe? Hiermee wordt eigenlijk de ‘WHY’ van het bedrijf blootgelegd. Vervolgens maken we aan de hand van deze informatie een blauwdruk van jouw bedrijf met een logo en huisstijl als visuele vertalingen.

De blauwdruk blijft altijd als onderlegger de basis. Hiermee kun je naar buiten treden, maar vaak zijn de visuele dragers de uitingen die (potentiële) klanten zien. Zorg hierin dan ook voor consistentie van het merk: een herkenbare, eenduidige manier van kleur, vorm en lettertypes. Zo blijf je ook echt hangen en mocht jouw vakgebied nodig zijn weten mensen juist jou te vinden. Daarnaast zorgt het maken van reclame natuurlijk ook voor stuk trots. Meer mensen zullen over jouw bedrijf praten! Een logo en huisstijl moeten bij het merk passen, maar zeker ook bij jou als ondernemer of organisatie. Wij verplaatsen ons in de klant zodat wij zien wat jouw klanten zien.

Graag een keer om tafel? Neem contact op!

MEER INSPIRATIE Ontwerp

Univé pannakooi 3D visualisatie Alvasi Reclame

Slager Event en Brandsupport / Univé 3D visualisatie

Ontwerp
Menu